יום חמישי, 31 במרץ 2011

Hey, Fever!

כמו רוב הסובלים מתסמונת שטוקהולם, גם אני מחבבת מאוד את האביב, על אף שהוא ללא כל ספק אויבי הגדול ביותר. בשבועות האחרונים (כמו בכל שנה בין מרץ למאי), סבלתי מהחמרה במצב האלרגיות שלי ואחרי שהרגשתי השתפרה, תקף אותי האביב במפתיע וזרק עלי שפעת קשה. טוב, היא לא אובחנה על ידי אף אחד מלבדי, כי אני שונאת ללכת לקופת חולים (ההמתנה בתור לרופא בין שלל הפיסחים והעילגים, כי אלה האנשים שיש בקופות חולים, מזכירה לי את "עלובי החיים" ומכניסה אותי לדיכאון לשארית היום), אבל זו עובדה ידועה שאני לעולם לא טועה באבחון עצמי. את התמונות צילמתי לפני ההתקפה הגדולה, אבל לא יכולתי להעלות אותן בגלל דמיון הצבעים שלבשתי לצבע סירופ לשיעול... ובעצם כל שהתכוונתי בתלבושת הוא לעלות על טרנד צבעי הפסטל האביבי ולהילחם בנטייתי הטבעית ללבוש צבעים קודרים, אותה העליתי בפניכם בפוסט "Miss Conception".


Like most of the people that have Stockholm syndrome, I too love the spring, although it's most obviously my biggest enemy. For the past weeks, (like every year between March to May), my allergies worsened and after feeling a little better, spring suddenly attack me and dumped on me a severe flue. Well, it wasn't actually diagnosed by anyone else but me, because I hate going to the doctor (waiting in the clinic among all the sick and suffering makes me think of "Les Miserables" and gives me the clues for the rest of the day), but it is a common fact that I'm never wrong in self diagnostics. The pictures were taken before the big attack, but I couldn’t upload them because the resemblance of the colors I wore to the color of coughing syrup… while everything I wanted to do is to wear the pastel trend and fight my natural tendency to wear dark colors, like I mentioned in the post "Miss Conception".


Shirt: H&M

Jeans: Zara

Shoes: Mom's

Ring: Accessorize

Necklace: Diva

Scarf: London's street


Photographs and set the courtesy of both of my sisters. התמונות והסט באדיבות אחיותי




4 תגובות:

  1. לאב לאב לאב את הג'ינס הורוד. על החולצה אני קצת כועסת כי לי היא לא החמיאה P:
    הילה

    השבמחק
  2. את הכי יפה כשאת חולה

    השבמחק
  3. לומר שאבחנת את עצמך ושאף פעם את לא טועה באבחון עצמי זו קצת חוצפה, לא?
    מעבר לכך, יפה לך ורוד
    ד״ר פולק

    השבמחק
  4. הילה- החולצה מחמיאה לכל אחת. אין עליה.

    ד"ר פולק - את סתם אומרת את זה כי הורוד מתאים לי לשקדים :-)

    השבמחק