יום שישי, 18 במרץ 2011

Mad Betty

אם כבר הספקתם לאמוד את אופיי, בטח הבנתם שפורים הוא הקטע שלי. אני זוכרת כל תחפושת, לאן נלבשה ואיך תוכננה, רובן ככולן יצירות מופת פרי ידי האומן של אמא שלי. השנה החלטתי להתחפש לבטי דרייפר מהסדרה המצויינת "מד מן", ולתפור עבורה שמלה בגזרה די פשוטה בסגנון שנות ה- 60 (ותודה ללימור על בחירת הבד המשובחת). מיד לאחר תחילת המלאכה הודיעה לי חברתי ה/1 כי מתקיימת מסיבת "מד מן", לא יכולתי להאמין למזלי הטוב! אני חייבת להודות שהופתעתי לראות שכמעט כל הנוכחים השקיעו בתחפושות, בטוחה שהיו שם גם כמה בלוגיסטיות, שכן הסטייל והשיק נכחו בכל עבר.



If you have already had the chance to know who I am, you probably realized that Purim is my thing. I can remember every costume, where I wore it to and how it was planned, every each one a masterpiece sowed by my mother. This year I've decided to dress up as Betty Draper from the excellent show "Mad Men", and for which to sow a pretty simple 60's dress (and thanks to Limor for the wonderful fabric choice). Soon after I started the work my friend informed me of a "Mad Men" theme party, and I just couldn’t believe my luck! I must say that it surprised me to see most of the guests in very good costumes, I'm quite sure a few fashion bloggers attended as style an chic were all over.

5 תגובות:

  1. את מעולה! השמלה נראית מצוין, לא הייתי מנחשת שהיא הום מייד

    השבמחק
  2. כשאין תמונה את יכולה לכנות אותי בשמי האמיתי :)
    ייצגת בכבוד את בטי דרייפר-פרנסיס ונשות. בהצלחה עם הצלת מאגר המים!
    ה1

    השבמחק
  3. יצא מהמם. מאיפה הסיכה? למה את אף פעם לא כותבת עליי? תקראי לי מ.

    השבמחק
  4. ראיתי שמלה דומה בנעמה בצלאל....
    יש לך מתחרה...

    השבמחק
  5. תודה, תודה.

    אני בטוחה שאוכל ללבוש את השמלה גם מחוץ לגבולות פורים, בקרוב בפוסט...

    השבמחק