יום ראשון, 6 במרץ 2011

Spring Awakening

שלא תטעו, אינני נצר למשפחת ספי בן יוסף ולא הפכתי בן לילה לחובבת טבע. למעשה אני מעדיפה יותר מכל דבר אחר להעביר את ימי השבת שלי בבית, צפונה מתחת לפוך במיטה. אך הנסיבות הביאו אותי בסוף השבוע האחרון להתחכך בעם ישראל בפארק קנדה, מה שאולי החמיר קמעה את החרדה שלי מאנשים, אבל תרם כמה תמונות נוף של האביב והפריחה (וגם תרם תרומה נכבדת לצריכת הכדורים האנטי היסטמינים שלי) אותן הייתי מוכרחה לחלוק. ומישהו מוכן להסביר לי למה לא ניצלנו את פריחת השקדיה כמו שיפן ניצלו את פריחת הדובדבן?!


Don't be misled, I'm not a part of Sefi Ben Yosef dynasty, and didn't become a nature fan overnight. I rather spend my Saturdays home, hiding under the blankets. However, circumstances brought me this past weekend to mingle with the Israeli people in park Canada, and thong that might have strengthened my anxiety of people, it contributed a few landscape pictures of spring awakening (and also worsen my dependency in anti-histamines) which I had to share. And can somebody explain why aren’t we taking advantage of almonds blossom as the Japanese are of the cherry blossom?!

4 תגובות:

  1. סליחה, באתי לפה כדי לראות אותך לבושה בבגדים יפים שיתנו לי רעיונות לשילובים יפים משלי. שקדיה יש לי מחוץ לבית. לפחות הצילומים שלך יפים...

    השבמחק
  2. באותו היום הייתי צריכה ללבוש משהו שלא איכפת לי שיהרס... ישבתי על נמלים למען השם!

    השבמחק
  3. אני קצת מפחדת לשאול אבל...מי זה ספי בן-יוסף?
    אני לעומתך ראיתי היום שתי הוכחות מסוג אחר לכך שהאביב/קיץ הגיע. רמז: יש להם מחושים. אחד מהם אינו עמנו עוד.
    השקדיה מעלה אצלי אסוציאציות יפניות. מה עוד חדש.
    הילה

    השבמחק
  4. את כזו ילדה, רואים שנולדת בשנת 82... ספי בן יוסף היה הגורו בנושאי טיולים ארץ ישראלים של הטולוויזיה החינוכית בשנות השמונים והיתה לו פינה בזהו זה.
    קבלי לינק לערך שלו בויקיפדיה:
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%A4%D7%99_%D7%91%D7%9F_%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3

    השבמחק