יום שבת, 31 ביולי 2010

הקונפליקט האתני


או, מה ללבוש למסיבת חינה?


בהמשך לחגיגות החתונה, הוזמנתי ביום חמישי האחרון למסיבת מקווה/חינה. התייעצתי עם חברות ושאלתי מסביב מה לובשים לאירוע. בכל פעם קיבלתי את אותה התשובה, "תתלבשי רגיל"... אבל להתלבש רגיל זו לא פעולה שאני מסוגלת לבצע. חשקה נפשי להתעטות בלבוש אתני, או לפחות כנעני.

פתחתי את דלתות הארון, חיפשתי אחר משהו אדום, או בצבע טורקיז, זה אתני! אך לא מצאתי כלום. לא, זה שקר. מצאתי שלל בגדים פשוטים למראה, חלקים בדוגמתם, ללא רקמה, ללא חוטי זהב, ללא חרוזים, כלום!!!

עברתי לארונות המרוחקים יותר, בהם אני שומרת בגדים ישנים מהתקופות בהן אחותי חרשה את הגלובוס בחיפוש אחר בגדים. כל שמצאתי היה גופיה מוזהבת שקצת איבדה מהזוהר שלה, שמקורה בתחילת שנות ה-90.

לבשתי את החולצה ומתחתי את שיערי לקוקו (כי בדיוק גזרתי פוני והוא עוד לא הבין את תפקידו בעולם והלך והסתלסל לו כאוות נפשו).
הבטתי במראה וההשראה קראה לי! תמי בן עמי!!! היא היתה האישה הכי כנענית שאי פעם הסתובבה באזורנו הצחיח!
ומהי תמי בן עמי אם לא שיק מטורף ושזוף, עטוי בתכשיטים ולבוש זהב?
כך סבתי אל קופסאת התכשיטים שלי מלאת בטחון ושלפתי ממיטב התכשיטים הצבעוניים והמוזהבים.


המסיבה, אגב, היתה שמחה ביותר ובעיקר טעימה.





8 תגובות:

  1. סליחה, אבל כשאני חושבת על שיק אתני ועל בית משפחת חסקל עולה בי תמונה אחת- זה אדום, זה זהב, זה שרוואל וזה וסט קטנטן. זה נלבש בתחרות מלכת היופי ובכל פורים במשפחה מאז. התשובה תמיד הייתה שם!

    מיכל

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד. במיוחד את הגופיה!

    השבמחק
  3. חשבתי על תמי בן-עמי עוד לפני שקראתי את הטקסט. אבל במחשבה שניה זה מזכיר לי יותר את הבנות בקליפים של רוברט פאלמר שאני כה אוהבת. חפשי ביוטיוב :)

    השבמחק
  4. פתאום את נראית יותר כנענית משוודית!!!! :-}

    השבמחק
  5. מיכל- שלא תחשבי שהמחשבה לא עברה בראשי, אבל החלטתי לשמור אותה לתחפושת ג'יני והמייג'ור... חוץ מזה שחברתי א' טימאה לי אותה ומאז היא נעולה בארון.

    הילה- אל תזלזלי בי, ברור שאני מכירה את הקליפים של רוברט פאלמר, אדיקטד טו לאב??? והפרק המוצלח ביותר של בברלי הילס בכל הזמנים!!! אבל תודה על המחמאה בכל זאת, נתת לי רעיון לפוסט אחר.

    השבמחק
  6. אהבתי , כתוב טוב ועוזר מאוד .\
    אהבתי נורא את הגופיה והתכשיטים
    בד"כ לא הייתי קונה את התכשיטים הללו
    אך בשילוב עם הכל הם נראים נהדר !
    המשיכי כך בבלוג המדהים

    השבמחק
  7. חברתי א' טימאה אותה לפני שלבשתי אותה או אחרי ?...אייכס...
    א'

    השבמחק
  8. אני לא חושבת שחברתי א' היא מי שאת חושבת שהיא, אבל הטומאה היתה רבה וקרתה מזמן, אז אני מניחה שכן.

    השבמחק