יום ראשון, 11 ביולי 2010

עוגת חתונות - חלק א'


זהו. נגמרה עונת המבחנים (בגללה הזנחתי ואיבדתי את יכולת הכתיבה ביחד עם שאריות המוח שלי). החלה עונת החתונות. את העונה פתחה חתונה של חברה לעבודה ומאחר ולא יצאתי מהבית כבר למעלה מחודש, לא ראיתי אור שמש, לא אנשים ולא מזון שלא לוקח 5 דקות ומים רותחים להכין אותו, השקעתי קצת יותר מידי בהופעה... והתלבשתי כמו בת המשפחה הקרובה... המממ... אכן.

הבונוסים באאוטפיט היו שזכיתי בכבוד של להיות הכי גבוהה, זה תמיד נחמד, בתנאי שלא מקבלים סחרחורת ונופלים, כי אפשר לראות מלמעלה מי מתחיל להקריח ומי לא, ובגלל שהשמלה כל כך צמודה היא די שומרת על כמה שאני יכולה לאכול, גם נחמד.

ותודה לאורטל על הצילומים, על בחירת הסט, ועל ההתמודדות בהצלחה מרובה כל כך בצילום תחת תנאים קשים.


שמלה: ZARA (קניתי לחתונה של חברה אחרת והבת
הבכורה שלה כבר בת ארבע, תעשו את החישוב בעצמכם).
נעלים: Steve Madden
תיק: Accessorize.
שרשרת: H&M
משקפים: Chanel.


6 תגובות:

  1. איזה כיף לפתוח את השבוע עם פוסט חדש ועם שמלה כזאת. ועם זאת, מעט ביקורת: למה המשקפיים היו חשובות להופעה?

    השבמחק
  2. השמלה...לאמץ.
    התיק והנעליים...טעון שיפור. דרושה יותר קלאסה.
    והפן.... מיותר. גם כך התלתלים חוזרים.
    איילת אחותך .

    השבמחק
  3. מיכול- (מיכל?) איזה כיף שאת נאמנה וחרוצה כמו שאת.
    והשאלה שלך מאוד חשובה- הפן היה קצת חלק מידי, ולא ממש מה שתכננתי, אז הייתי צריכה משקפים שישברו את המראה.

    איילת- לא כולם יכולים להיות קלאסה כמוך (ניטים, פרנזים ומנומר), אבל אני אופטימית, אולי בעוד 12 שנים אגיע לדרגת האומן שלך!!!

    השבמחק
  4. מגניב,רק הערה אחת- אין כזה דבר over dresses יש under dressed ואף אחד לא רוצה להיות שם. אני לפחות לא...

    השבמחק
  5. אני דוקא חושבת שהנעליים מהממות והייתי שוקלת לאמץ אותן ללא הסיכון של נפילה מגובה

    השבמחק
  6. אנונימיות יקרות- אתן כל כך צודקות. אולי תוכלו לשים אות או סמל מזהה כדי שאוכל להגיב בהתאם?

    השבמחק