יום שבת, 17 ביולי 2010

All The Single Ladies

כן, כן, הקיץ פה. אפשר להרגיש את החום, לדרוך בטעות על ג'וקים ברחוב, להיאכל על ידי יתושים והנה - עוד חתונה בדרך! והפעם זו מגיעה עם כל התוספות. הווה אומר, מסיבת רווקות, חינה, מקווה ושבת חתן.
כשהבנתי שגורלי נחרץ ועתידי לבלות את ערב שישי במסיבת רווקות בה אני לא מכירה אף אחת (או כמו שהכלה אמרה, "תשבי ליד אחיות שלי!"), כל הרוקיסטיות/פנקיסטיות/עצבים/מרירות שבי פרצו החוצה (ובואו נודה, גם ככה הם היו די על הקצה).
כך לבשתי את מיטב השחורים שלי, מתובלים בקצת אומף, ויצאתי אל האירוע המרוחק. החניה הייתה רק במרחק 3 בלוקים, ומצאתי את עצמי סוחבת 3 בקבוקי שתייה קלה פלאס מתנה בערב שישי מהביל (כך נזכרתי שיש ג'וקים ברחוב בקיץ). כלת האירוע הגיעה שעתים אחרי, ואחיותיה עוד אחרי, אז את השעתיים הראשונות למסיבה ביליתי בניפוח בלונים, סימוסים נוירוטים והצטערות על יום היוולדי, בין לבין שמעתי איזה שיר של דודו אהרון, מסתבר שהוא להיט בקרב המתחתנות הטריות. אחרי שעתיים מפרכות, ואחרי שכלת האירוע התרשמה לטובה מסידור הבלונים שלי, הגיעה האטרקציה האמתית - הסקסולוגית! הידד!!! כאילו לא הייתי במסיבת רווקות בחיי ובאמת תהיתי האם יצא לאחרונה מכשיר לעינוג עצמי בגודל ליפסיטק. זה היה הקיו שלי ללכת, נטפלתי לכאב ראש שאחז בי מהבוקר (כי הייתי בים, שימו לב לשיזוף, אני נראית כמו צנים עם חמאה, רק שהטוסטר לא עבד ושמו יותר מידי חמאה) ויצאתי כשכבודי בידי.

ולכלת השמחה אני באמת מאחלת את כל הטוב שבעולם, אבל אני גם יודעת, שזה מבחן חברות מעולה, שכן היא לעולם לא תקרא את הפוסט הזה, המוקדש לה באהבה.

חולצה: Karla Jones
חצאית וגרביים: H&M
שרשרת כתומה ופפיון (יש אחד מסתתר בשיער): Diva
שרשרת מתכת: ארה"ב 1999, הייתי צעירה מכדי לזכור מותגים.
נעלים: קנת' קול (ישנות)

4 תגובות:

  1. וזה אחרי השיזוף...?

    השבמחק
  2. אחרי השיזוף, נשבעת. אבל התמונה ערוכה והצבע הלבן הובהר.

    מי את/ה אנונימי? האם ניתן להשאיר שם?

    השבמחק
  3. למרות שברור שלא דברת על מסיבת הרווקות שלי, עדיין עולה בי הדאגה שלא ממש נהנית, כי גם אצלי לבשת שחורים...

    השבמחק
  4. מזל שריח לא עובר במחשב... הצטלמת במקום...
    הג'וקים שכתבת עליהם זה שם?
    מה לא עושים כדי להסתיר את השיזוף...

    השבמחק