יום שישי, 18 בפברואר 2011

Not so amazing grace


הבעיה כשאין לך צלם צמוד היא שאתה כל הזמן תלוי בחסדם של אחרים ואם חסדים היו שווים משהו, היינו קונים אותם בכסף. כך יצא שביליתי את שישי האחרון עם חברתי ע', ששם משפחתה הוא ז' (ומייד תבינו איך זה מתקשר לסיפורינו), והחלטתי לנצל הזדמנות זו להצטלם לפוסט כי פברואר עומד להיגמר ועדיין לא פרסמתי פוסט אחד. ע' הינה בחורה אינטליגנטית עם נטיות אומנותיות כך שתמיד היו לי ציפיות גבוהות לגביה, וגם אם הנטייה הטבעית שלה הוא לצלם אותי בזוית מלמטה, אמור להיות קל למדי לשכנע אותה בעזרת קול ההיגיון. אך אבוי, הביטחון העצמי בנוגע לכישורי הצילום שלה עלה פלאים לאחר סיועה לי בפוסט "cold winter days" והיא הקליקה במהירות תמונה אחר תמונה, כיוונה אותי ימינה ושמאלה, קדימה ואחורה עד שנגמרה הסוללה במצלמה ולא יכולתי לבחון את התמונות. ובבית ראיתי כי צילום הוא אומנות ואו שיש לך את זה או שכל מה שיש לך הוא ז' בע', אחרת אין הסבר למה אין לי תמונה אחת עם הנעליים שלי. אחרי עריכה מרובהההה החלטתי להעלות מספר מצומצם של תמונות בכל זאת, רגע לפני בואו של מרץ.


The problem with not having a near by photographer is that you are constantly depended in other people's grace, and if grace was any good we would have bought it with money. So it turned out that last Friday I hung out with my friend I' and decided to use that opportunity to photo to a post before February ends. I' is a highly intelligent girl with artistic tendencies so I always had high expectations of her and even if her natural tendency is to photo me in a weird angle, persuasion by logic was a pretty easy thing to do. But alas, her confidence about her photography skills incredibly rose after her help in "cold winter days" post and she rapidly clicked a picture after picture, moved me right and left, front and back until the battery was gone and I couldn’t examine the pics. At home I understood that photography is a art and either you've got it or you don't, or else I can't explain why I don't have one picture of me and my shoes. After a l-o-o-o-t of editing I've decided to upload a small amount of pics after all, before March is here.

חולצה: Mango
סווטשירט: יפן
ג'ינס: GAP
כובע: H&M


Shirt: Mango
Sweatshirt: Japan
Jeans: GAP
Hat: H&M

ובכל זאת תודה לע' המוכשרת שכל מה שהאל חסך ממנה בכישורי צילום הוא חנן בשנינות!

4 תגובות:

  1. פתאום עלתה במוחי מחשבה מעיקה: האם ע' היא חברתך השנונה ולא אני? ואם כן, אז מה אני? ולמה לא הוזכרתי עדיין בבלוג?
    מישהו צריך לחשוב פה קצת...

    מ

    השבמחק
  2. חברתי מ' היקרה, כזכור לך, המזל לא שפר עלינו כשבאתי לבקרך וירד גשם זלעפות שמנע מאיתנו לגלות את יכולות הצילום שלך. ממליצה שתדרימי בקרוב לבקרני ולהוכיח עצמך.

    השבמחק
  3. אני מקווה שהשגתי את שלי, ובפעם הבאה שנפגש כבר לא תבואי עם מצלמה....
    ע.ז.

    השבמחק
  4. כובע צמר ומשקפי שמש...רק בישראל.
    החנות ביפן היא wonderrocket :)
    Hila.tz

    השבמחק