יום שישי, 18 בפברואר 2011

Miss Conception

אתם מכירים את זה שכל החיים חשבתם משהו לגבי עצמכם ואז בא מישהו ולגמרי מנפץ לכם את הקונספציה? לאחרונה אמרו לי שאני לא לובשת צבעים... ופתאום זה הכה בי, אני לא לובשת צבעים! אני, שהייתי המעריצה מספר אחד של בנטון בילדותי, שלבובות הברבי שלי לא היה פריט לבוש אחד בשחור, האם זה אפשרי? הסתכלתי בפוסטים הישנים שלי ובאמת קשת הצבעים שלי נעה בין אפור, לבן, שחור וכחול, וזהו פחות או יותר. שעטתי בבעתה לקניון הקרוב אלי נחושה בדעתי לרכוש פריט אדום או ורוד בוהק אך לא התגברתי על המחסום ויצאתי עמוסה בפריטים בכחול נייבי וצבע הפודרה על שלל גווניו... אני לא יודעת מה הסיבה לכך ואם היא נעוצה בעובדה שצפיתי ביותר מידי פרקים של "פליסטי", אבל אני מאחלת לי מכל הלב לקבל את האביב המתקרב בעזרת לפחות כמה גווני פסטל.

Do you know the how it's like when all of your life you've had a misconception about yourself until someone comes and puts a mirror in front of you? Well, lately I've been told I'm not wearing enough colors… and suddenly it hit me, I'm not wearing colors! Me, who have been Benetton's number one fan, that my Barbie dolls didn't have one black item, is it possible? I've checked out my earlier posts and indeed my color charts run between gray, white, black and blue and that’s pretty much it. I run in terror to the nearest mall determent to buy a red or hot pink item but got back home loaded with navy blue and powder colored items… I don’t really know the origin to this problem and if it comes from to much hours watching "Felicity", but I honestly with myself to greet the coming spring with at least a few pastels
.


חולצה, גרביונים וסוודר: Forever 21
חצאית: Urban Outfitters
מגפיים: קנת' קול
עגילים: Accessorize

Shirt, Stockings and Sweater: Forever 21
Skirt: Urban Outfitters
Boots: Kenneth Cole
Earrings: Accessorize
תודה לאיילת על הצילומים המעולים, Thank you Ayelet for the great pictures


5 תגובות:

  1. בימי הברבי היינו מוגבלות מאוד, ובנטון לא עזרו בכלל. את זוכרת את המעיל הצבעוני שהיה לי (לקן)? what were they thinking? למה אפשר להתאים את זה? בכל מקרה, אין ברירה- אני בדעה שצריך לקנות פריטים בצבעים קודרים כדי שאפשר יהיה ללבוש אותם יותר מפעם בשנה בלי שיחשבו שאני מורה עם חליפה אחת בארון.

    מ

    השבמחק
  2. רואים שזה לא מבית היוצר של ע׳. לא ע׳ לא קונה!

    השבמחק
  3. על מה את מדברת מ'? בנטון קן היה מוביל אופנה! אבל כנראה שאת צודקת, וגם בי מסתתרת בחורה שבסה"כ מחפשת בגדים סולידיים שתוכל להתאים לכל דבר :-(

    וע' היקרה, עכשיו את מבינה?

    השבמחק
  4. אחותך. אלא מי?7 במרץ 2011 בשעה 21:29

    מהממת! מי הצלמת?????
    מתי כבר תציגי את הצלמת בצד הפרונטלי של המצלמה?....

    השבמחק
  5. :-) אני חשה שבקרוב מאוד...

    השבמחק