יום ראשון, 30 בינואר 2011

Insights

יש לי תובנה חדשה: על מנת לכתוב דברים מעניינים ושנונים בבלוג, צריך שיהיו חוויות מעניינות ומשעשעות בחיים. לא תצא הרבה שנינות מהתיאור שלי של איך אני יושבת מול המחשב בשבוע האחרון בכדי ללמוד למבחנים ועושה הכל חוץ מללמוד. בכך מסתכמות החוויות שלי מהשבוע האחרון: התמודדות עם דחיינות ומה שנראה כהפרעת קשב וריכוז שהחליטה להרים את ראשה המכוער דווקא לקראת סיום לימודי. אתמול, במסגרת מאמצי לברוח מהמחשב, קפצתי ליער הקרוב. לשם שינוי, כל הבגדים שלי מהעונה האחרונה וזה רק מצביע על היובש ההשראתי שנחלתי כתוצאה משינון ממושך של מידע מיותר וטריוויאלי אותו אשכח בעוד שבוע מהיום. מה שמביא אותי לעוד תובנה: על מנת שתהיה השראה וחשק להתלבש מיוחד, להצטלם או לכתוב בלוגים, יש לבלות קצת בחוץ ובחברת אנשים אופנתיים. לגזור ולשמור, לעיתים רחוקות אני מגיעה לעומקים כאלה.

I have a new insight: in order to write witty and interesting stuff in the blog, one needs to have interesting and funny experiences in life. Not a lot of wit can come out of me describing how I sit in the past week in front the computer in order to study for my exams and do anything but studding. This pretty much sums up my experiences from the past week: dealing with procrastination and what seems to be an attention deficit disorder (ADD) that raised its ugly head toward the end of my studding. Yesterday, as a part of my efforts to run away from the computer screen, I dropped by the nearest forest. For a change all my clothes are from the last season which only proves that I am dried up from inspiration as a result of over memorizing trivial data that I am soon to forget. That brings me to another insight: in order to have inspiration to dress special, photograph or write blogs, one needs to spend time outdoors, with fashionable people. Cut and save this, I rarely reach such depths.

חולצה: H&M
סוודר: Mango
ג'ינס: Zara
שרשרת: Accessorize
נעלים: יפן

Shirt: H&M
Sweater: Mango
Jeans: Zara
Necklace: Accessorize
Shoes: Japan



6 תגובות:

  1. תגידי, יש סיכוי שהעיניים שלך כחולות בתמונות? אני מאוד מקווה שעיני (החומות) מתעתעות בי, ואם לא, שמדובר בפוטושופ. יש לי סיוטים מתלמידות, שמקורן דרומה ומזרחה מאירופה, מסתובבות עם עיניים בכחול ים הודות לפלאי האופטומטריה....

    השבמחק
  2. תראי, כבר שנים אני טוענת שהעיניים שלי מתבהרות לכיוון הירוק, אולי סוף סוף זה קורה?

    השבמחק
  3. אביטל! התמונות מהממות! הבגדים מהממים! היער מהמם!
    כל השיחה שהתקיימה בינינו בבוקר הייתה לשווא מבחינתי.
    הילה

    השבמחק
  4. וואלה???

    אבל זה בדיוק היישון שאת לא אוהבת...

    השבמחק
  5. רק אני מוטרדת לגבי איפה ״היער הקרוב״ ומה בדיוק עושים שם?? :)

    השבמחק