יום שני, 30 באוגוסט 2010

אמי'לה!

אתמול שודר טקס האמי בארה"ב ופילס את דרכו של פוסט ביקורת האופנה הראשון שלי.

במקום הראשון -
ג'נוארי ג'ונס ממד מן (או כמו שאני קוראת לה, ינו') הובילה בכמה מהטרנדים החזקים של הערב: שמלה בצבע כחול רויאל, עם המון פרטים עליה, עם סטרפלס, עם שובל והכי חשוב - קצרה מקדימה.
השמלה של ורסצ'ה ולא איכפת לי מה תחשבו עלי, אני אוהבת את דונטלה!!! היא תמיד צעד אחד מאחורי (התחלתי לפנטז על שמלות ארוכות שובל וקצרות מקדימה עם בוא האביב), השמלות שלה תמיד בנויות טוב טוב ומחמיאות לגוף, ותמיד יש את הסיכוי הקלוש למצוא סוג של חיקוי בבוטיק רינה באלנבי.
השיער של ינו' היה פחות מידי עשוי לטעמי, אבל שמלה כזו לא הותירה לה הרבה ברירות, בכל זאת מדובר רק באמי.
התמונה מכאן

במקום השני -
אנה פקווין (דם אמיתי, הגילטי פלז'ר שלי) באותו טרנד של שמלה קצרה מקדימה עם שובל מאחור של אלכסנדר מקווין. זו במקום קשקשים, עוטרה בסוג של תכשיט מצרי ונראתה כמו נפרטיטי מחומצנת. אהבתי, קצת משמנמיך, אבל מה איכפת לה?
התמונה מכאן
במקום השלישי -
קירה סדג'וויק, בשמלה של מוניק לוליה, וזה בגלל שלמרות שהיא בטח נושקת לחמישים (או לפחות נראית ככה), היא נושאת את פניה נטולי הבוטוקס בגאווה, תולה על עצמה תוספות שיער ומובילה בטרנדים: צבע עשיר ועמוק בשמלה מלאת מרקם (ושימו לב לשרוך שנקשר מאחורה).


התמונה מכאן


הטרנדים השנואים:
לא סיימנו עם סגול בחורף 2007?
כוכבות השטיח האדום נטולות הטעם בלילך.

                      אמילי בלאנט התפלה          כריסטינה הנדריקס ממד מן,           אמילי פוהלר סרת החן
                                                                במראה רחוב סומסום                    בשמלה מאשתקד.
                          התמונה מכאן                          התמונה מכאן                         התמונה מכאן

ושתיים מכוכבות העבר האהובות עלי בכל הזמנים הופיעו, וקצת פיצו על היעדרה של בלייק לייבלי. מפאת כבודן של שתי השחקניות שעשו לי את הנעורים, לא אגיב על הסטייל.

                            קלייר דיינס                                                                       קארי ראסל
                          התמונה מכאן                                                                  התמונה מכאן

ועכשיו את האמת. יצאתי ג'ואן ריברס? קת'י גריפין? או ג'וליאנה דיפנדי?

7 תגובות:

  1. אויש, ינו' הורסת. זה קצת מכפר על הגילוי שהיא לא קומוניקטיבית או שמא נאמר עילגת כפי שהתגלה בביקורה אצל ג'ימי הו ג'ימי קימל.
    קלייר דיינס, תמונות קשות. מה פשר השיזוף המלאכותי?. אני חייבת לצפות שוב בזבנית. וגם בסינגלס, אם כבר קירה טרחה לקום מהקבר.
    ואחרונה, פליסיטי. ברשותך, אעצום עיניים ואדמיין לסירוגין סוודרים עבים מצמר וחולצות מכופתרות פרחוניות עם שרוולים קצרים כי מה שקורה פה פשוט לא הגיוני.

    guess who

    השבמחק
  2. אוף, אני אהבתי בדיוק את מה שאת לא אהבת ושנאתי את מה שאהבת. זה אומר אחד משניים: או שאני מורה כבר בכל רמ"ח איבריי וכל שארית של טעם שהייתה לי פגה, או שכחול רויאל הוא רע מעצם יסודו, אפילו על ג'נוארי.

    השבמחק
  3. ומה עם הפלטפורמות המטורפות האלה?! קצת רחמים על הבחורות, בטח בילו אחר כך את כל השבוע עם הרגליים בתוך גיגית (כזאת כחולה, מאייס). לא לדבר על ההתאוששות מהצום וכאבי המריטה מהצלוטייפ במקומות המוצנעים...

    (אמנם אני בחופש אך שומרת על עירנות)

    השבמחק
  4. אנונימית א'- אל תשכחי לדמיין את פליסיטי עם תלתלים.
    אנונימית ב' - כחול רויאל תמיד יפה, את מורה בכל רמ"ח.
    אנונימית ג' - הפלטפורמה זה טרנד חזק ונוראי, אני מתעלמת ממנו.

    השבמחק
  5. פוסט מדהים כמו תמיד
    הסגול לא התאים ובקטע הזה צדקת !
    איך הפלטפורמה חזרה ? לא מחקנו אותו מהזיכרון לפני כמה שנים ?

    השבמחק
  6. אוהב את הבלוג שלך! אני מסכימה עם רוב הדברים שכתבת. כלכך מקנאה בהם על השיער החלק והשופע. הספרים שלהם עשות עבודה נהדרת!

    השבמחק
  7. קארי ראסל נראית מעולה בכל מה שהיא לובשת. היא פשוט כל כך יפה. בדיוק ראיתי סרט שלה אתר סרטים לצפייה ישירה, שהיא אופה מתוסכלת. סרט מקסים. היא תמיד תהיה הפליסיטי שלי.

    השבמחק