יום שבת, 23 באוקטובר 2010

אגדה יפנית

שבוע וחצי עברו מאז חזרתי מיפן.



יפן. בקצה השני של העולם.


יפן, חופשה רחוקה. שבועיים של נתק מהמחשב, מהלימודים, מהעבודה, מאנשים.


יפן, בה הכל שונה ממה שאני מכירה. האנשים, התרבות, האוכל, הנוף.


יפן, מעיין ליליפוט אגדתית בה יכולתי להרשות לעצמי דברים שלא בשגרה: להסתובב לאור יום בשמש, לאכול קרפים, לטייל בין חיות, מקדשים, גנים.


יפן, בה הרשיתי לעצמי סוף סוף לנוח באמת.

אספתי מקבץ תמונות נוף ואווירה מהדברים שראיתי, הפעם לא על בגדים אלא על מה שנותן להם השראה.


פוסטים נוספים על יפן בקרוב.

תהנו.


5 תגובות:

  1. תמונת החתולים מדהימה!

    השבמחק
  2. הקרפים עושים לי את זה יותר... מיכל, נו מה

    השבמחק
  3. מיכל, נשמה תאומה שלי! הקרפ היה באמת החלק השווה ביותר שם.

    השבמחק
  4. התמונות מדהימות ונותנות המון השראה .
    תמונת החתולים והפסל אנשים מצולמות נורא יפה

    השבמחק
  5. התמונות נותנות לי בעיקר השראה לחזור ליפן :)
    טרם התגברתי. אם מקרבים את התמונה האחרונה לאוזן שומעים את הלב שלי נשבר ברגע העזיבה?

    הילה

    השבמחק