יום שבת, 12 ביוני 2010

בקיץ הזה תלבשי ג'ינס

יצא לכם לאחרונה להיכנס לזארה, לשפשף את העיניים היטב ולתהות לרגע אם לא נכנסתם ישירות אל שנת 1989?


אל דאגה. מדובר בשירות הטוב ביותר שעושות עבורכם רשתות האופנה, בימים אלה במיוחד, אבל בעצם מאז ומתמיד. מכונת הזמן האופנתית.


הרי אם הייתי פותחת את הארון שלי בשנים 1989-1992 הייתי מוצאת ממיטב פרטי קולקציית קיץ 2010: חולצות קשירה בצבע לבן משיפון, שמלת מיני פרחונית בצבע אפרסק, ג'ינס באורך ברך, ג'ינס Stonewash. במגירת הנעלים: סניקרס מבד בצבע ירוק ליים, ובמגירת האביזרים: פפיון בשיער.

בעצם אם אז כל שאיפותי הסתכמו להתלבש כמו האחיות הגדולות שלי או כמו סמנתה מ"מי הבוס?", היום אני יכולה לצעוד לזארה, לקנות חולצת בטן מפוספסת, וחצאית מיני מטריקו פרחונית, והנה, הגשמתי חלום בן 20.

כדי להציג את מיטב הטרנדים החמים של קיץ 2010 לא הייתי צריכה ללכת רחוק, כבר ציינתי ששם המשחק הוא מיחזור!


אמנם לא השכלתי לשמור כלום מ-1989 אבל מאז שאני שומרת על מידה אחידה (כלומר מאז שהפסקתי לצמוח), אני שומרת כמעט את כל הבגדים שלי ובעצם בכל הפוסטים שהעליתי עד כה לא כל הבגדים טריים טריים מהעונה האחרונה.


חולצה: Miss Selfridge מהשנה שעברה.

וסט: Guess מלפני כמעט שנתיים.

חצאית: זארה, לדעתי מסביבות 2001... מהתקופה שקאובואים היו חזקים.

צבע ג'ינס חזק מאוד השנה, וגם חצאיות בגזרה גבוהה ו- A.



גרביונים: Topshop מהשנה שעברה.

הכי חזק בטרנד הפרחוני.


נעליים: די חדשות, לא זוכרת את שם החנות (בלוגרית רעה, אני יודעת).

חגורה: Accessorize.

שרשרת: Accessorize וגם חדשה. חזקה בטרנד הציפורים והחיות.

5 תגובות:

  1. לא יאמן כמה אני אוהבת את כל הדברים שפעם שנאתי ווית'-א-פאשן: פרחים, תחרה וכעת ג'ינס בכל מקום!

    אהבתי מאוד את הגרביונים - הם מלונדון?, הייתי משלבת אותם עם שמלה בעלת הדפס נקודות או פסים אבל זאת כבר בעיה שלי :)

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת את כל הפריטים ביחד, אבל אני חושבת שלא הייתי מסוגלת לקנות, לדוגמא את הגרביונים. אין לי אומץ לבחור פריטים כאלה, למרות שאני חושבת שהכל נורא יפה יחד.

    מיכל

    השבמחק
  3. כןף הגרביונים מלונדון, כי אנשי השיווק של טופשופ ידעו שבארץ לא יהיה לזה שוק גדול... ואפילו אני נמנעת בדר"כ מלגרוב אותן, בעיקר כי אנשים ברחוב לא מבינים מה הם רואים וחושבים שזה קעקוע...

    השבמחק
  4. האמת, מה שאני זוכרת משנת 89-92 זה שארוואלים עם הדפס של מייקל ג'קסון, אבל לי לא היה אחיות גדולות לקבל מהן השראה....

    השבמחק
  5. וואו (ענבל?)!
    לגמרי חזית את הטרנד החדש. שארוולים עם הדפס של ליידי גאגא (כי בכל זאת...)

    השבמחק