יום שני, 13 בדצמבר 2010

The geek and the Chic

מזג האוויר הסוער וההתקררות שבאה איתו כלאו אותי בבית במשך שלושת הימים האחרונים, מה שגרם לי לרצות להביע מחווה לאנשים אחרים שכנראה היו כלואים בבית במשך הרבה הרבה זמן, החנונים מה"יפה והחנון". כמתבקש אני מזדהה יותר עם החנונים מאשר עם היפות, אם זה בגלל שאני מכירה יותר משלוש מילים לועזיות, או בגלל שהחנונים מזכירים לי שורה מעורפלת ועגמומית של בליינד דייטים אליהם יצאתי. כך או כך, את הסטייל של החנונים בסדרה, אפשר לשייך להפקה שמנסה לגרום להם להיראות עוד יותר מאותגרים מבחינה חברתית ממה שהם באמת, ולא שהם צריכים עזרה. הבגדים שלהם שופעים בפפיונים, סוודרים מעוינים, ברמודות וגופיות סבא, ובקיצור כל מה שאני אוהבת באופנה!!! אני מניחה שאחותי צדקה כששטחה בפני שאינני אלא חנון בארון. דו משמעית.

The stormy weather and the cold that followed it locked me in for the past three days, which made me want to pay an attribute for other people that were obviously locked in for a long long time, the geek from "beauty and the geek". As expected, I identify more with the nerds than with the beauty, whether it's because I know more than three big words, or it's because the geek reminds me a vague and sad line of blind-dates I had. Either way, the style in the show we can attribute to the production that tries to make them look even more socially challenged than they are, not that they need any help. Their clothes are filled with bow-ties, checkered sweaters, bermuda's and sleeveless tops, in short, all my favorites!!! I guess my sister was right saying I'm nothing but a geek in the closet. Literally.

גופיית סבא: Topshop
קרדיגן: Pull and bear
חצאית: H&M
שרשרת: Accessorize
חגורה: קרלה ג'ונס

Shirt: Topshop
Cardigan: Pull and bear
Skirt: H&M
Necklace: Accessorize
Belt: Karla Jones
Thank you sis for the pictures and the set, תודה לך אחותי על סט הצילומים והתמונות

8 תגובות:

  1. it's a very good post.
    you dont know what we had this 4 days
    like I said in your last post
    your post are very good and interesting
    keep writing and fast

    yours,
    your fan from france
    jan poul

    השבמחק
  2. איפה הצטלמת? איזה יופי של סט...
    מיכל

    השבמחק
  3. בבית של אחותי, את לא מזהה?

    השבמחק
  4. אאוטפיט חמוד ביותר ותמונות מאוד מתוקות.
    אני חשובת שאם היית מוותרת על החגורה או בוחרת באחת דקה יותר, היה יכול להיות זה אאוטפיט הרבה יותר רך ומתוק.

    השבמחק
  5. תודה לימור ותודה ספי, את כנראה צודקת לגבי החגורה.

    השבמחק
  6. היי! מצאתי את הבלוג שלך בפייסבוק ואני יכולה להגיד שמאוד התרשמתי :)
    את מוזמנת לבקר גם בבלוג שלי :) תמונות יוצאות מין הכלל!

    השבמחק