יום רביעי, 19 במאי 2010

בוהמיאליק



בשבועות יש נטיה להקרים הכל. ולזרוק מעל זה קצת פרמזן.
נדמה כי את הכל אופף קשר של שתיקה. אף אחד לא מעז לשאול כמה סוכר יש בעוגה. קוראים לה עוגת גבינה, ולגבינה יש קונוטציה קלילה ואוורירית. רק 5% שומן. אף אחד לא תוהה מה מאגד כל כך יפה את הביסקוויטים שמתחת לעוגה? אז לוקחים עוד מנת קיש תרד, הרי תרד זה ירק ירוק, כמעט ללא קלוריות בכלל. ומאוד בריא. אז מה עם הוא צף בשמנת מתוקה ונח על בצק פריך?
ואחרי כל זה צריך ללבוש לבן? ולפצוח במלחמות מים?
לא, אחותי. הפעם קראתי תיגר על הקונבנציות השגורות של החג ולבשתי שחורים. ובגדים רחבים, כי צמוד ושלוש פרוסות לזניה לא הולכים ביחד. אחרי הכל, החוקים הומצאו מזמן וכשאת עולה לרגל לירושלים על חמור, את בהחלט זקוקה לכל פחמימה מוקרמת שנקרית בדרכך.

התמונות צולמו במתחם ביאליק, שלא ממש קשור לחג, אבל מתאים לאווירה הבוהמיינית של מלבושי השחורים ותלתלי הנוסטלגים.

צנח לו זלזל...





חולצה וחגורה: Zara
חצאית: Urban outfitters
גרבים: ישנות...
שרשרת: Mango
נעלים: She's (ומאוד לא מומלצות!!!)

8 תגובות:

  1. אין מה לומר, לא זכית באור מן ההפקר

    השבמחק
  2. אני לא יודעת באיזה בלוגים את גדלת אבל באלו שאני קוראת נהוג לתת קרדיט לצלמת P: מלאכתה של צדיקה וכו'
    החצאית מאוד מעניינת. מזלך שהיא מאורבן ואין באפשרותי להעתיק כרגע...

    השבמחק
  3. החצאית נראתה גם בפול אנד בר, וברחבי העיר (לא זוכרת איפה, אולי אפילו קסטרו?!)
    אני אתחיל לתת קרדיטים כשאתקבע על צלם קבוע...

    השבמחק
  4. זה עושה לי חשק להתלבש. אך אבוי, אין לי מה ללבוש.

    השבמחק
  5. מי זו הדוגמנית בתמונה?
    נראה לי שהיא עובדת במס' עבודות..איפה הרצינות בפרוייקט?!
    נשיקות
    רינת

    השבמחק
  6. החצאית מאורבן? חבל שלא ידעתי את זה לפני חודשיים... מדהימה!

    השבמחק
  7. מי את אנונימית שאין לה מה ללבוש? אשמח לספק את עצתי המושכלת.

    וענבל- תודה על התגובה. רוב הבגדים שאני מציגה לא מהעונות האחרונות, הפעם האחרונה בה הייתי בניו יורק היתה אוקטובר 2008...

    השבמחק
  8. אני איתך במרד שבועות!!! לא נשכח ולא נסלח
    וגבינה רזה נמרח!!!
    אני חושבת שזארה אמורים כבר לממן לך את הבלוג!
    נשיקות
    ורדית

    השבמחק